snow

Gott å blandat



Alltså efter tentan var det precis som att jag fick mitt liv tillbaka.
Kan inte beskriva hur skönt det är! Förlåt föresten för den lilla pausen som uppstod. Dagarna har gått i ett. Eller de har snarare varit så att jag har tillåtit mig själv att inte stressa allt för mycket, bland annat för att hinna blogga. I fredags var jag i skolan hela dagen. På kvällen åt vi tacos - hur mycket kan man egentligen längta efter en maträtt? Tacosen gjorde liksom hela min fredag. Jag åkte och handlade alla tillbehör (såserna är viktigast!) och hade sen en efterlängtad fredagkväll hemma med Let's Dance! Var länge sen jag kände fredagskänslan så det var extra härligt! Igår sken solen och jag kände vår (och pollen!!) i luften! Jag hann med en långpromenad, en runda på stan (köpte bäddset till min framtida lägenhet - framförhållning, har ju inte ens hittat någon, haha) och på kvällen jobbade jag på äldreboendet! Idag har jag inga som helst planer. Har precis ätit en snabb frukost (det är något fel på mig, äter låååånga frukostar med tidning och te och allt på vardagarna men på helgerna tycker jag att det är så tråkigt och vill bara att dagen ska dra igång så då skyndar jag i mig en macka eller två) och jag tänkte starta dagen med att googla resor - älskar att drömma mig bort! GLAD söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0