snow

Mellofeber


Det är sista racet innan tenta.
Inte nu på måndag men nästa är det tenta i fonetik. Kraven har höjts från förra året, vilket gör mig (extra) nervös. Så idag är det pluggdag som gäller! Imorgon ska jag dock vara ledig och ladda batterierna. Igår kväll gjorde jag flätor så idag när jag släppte ut dom fick jag änglahår (skrev detta endast för att jag skulle ha en lämplig bild till inlägget, haha). Har gjort det flera lördagar i rad. Dessvärre försvinner vågorna alldeles för snabbt. Ett tips är att göra inbakade flätor istället för vanliga. Då blir övergången inte så skarp! Nu ska vi prata om något roligare - Melodifestivalen! Nästa vecka är det final (så pepp!!) och jag har en så stark känsla för vem som kommer vinna. Lika stark som när jag såg framför mig hur Anna Bergendahl sjöng vinnarlåten med guldkonfetti i håret. Jag hejar på David Lindgren för tycker den låten är grym! Man blir så glad av den! Men jag tror att... ROBIN BENGTSSON kommer ta hem det med Constellation Prize. Vem tror ni? Jag tror Molly och Frans kommer vara med uppe i toppen. Ikväll är det Andra chansen och jag hejar på Put your love on me med Boris René (coolt namn)! Spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker att Robin Bengtsson och hans låt är svinbra så jag hoppas att du har rätt i din gissning :)

2016-03-05 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0