snow

Oscar!



Jag trodde faktiskt att kungabarnet skulle få ett ovanligt namn, likt Estelle!
Men så blev det icke! Och jag hurrar och hoppar för att de inte snodde mitt namn! Tack för det! Nu har snön smällt här och det finns ingen återvändo - intervallsträckan: jag är påväg! Vet inte HUR länge sen det var som jag sprang. Vill nog inte veta. Har hur som helst lyssnat på Träningspodden och fått bra kom-igång-tips. Man ska värma upp i 10 minuter. Efter det ska man springa snabbt i en minut och långsamma i en - och upprepa detta 10 gånger. Alltså i totalt 10 minuter. Sedan nedjogg i 10. Totalt blir det ett träningspass på 40 minuter. Oh - detta kommer bli tufft! Bild utlovas INTE. Tomatrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0