snow

Små älsklingar


Hallå hallå Bloggis!
Vet ni vad jag gjort idag? Något mycket efterlängtat men samtidigt jobbigt. Vi har hälsat på Cindys uppfödare! Det som jag mest fasade för var att träffa Cindys syster Disa (som är en kopia av Cindy, inte hon på bilderna). Jag var rädd att det skulle kännas som att hon var Cindy och alla känslor som framkallas av det. Men det var faktiskt ganska lugnt. Cindy är ju Cindy och Disa är ju inte lika tillgiven oss som Cindy var. Och vi har ju inte samma känslor för Disa som för Cindy. Ja, ni fattar. Mötet gick bra. Det var väldigt fint att se henne igen. Men de jag mest kärade ner mig i var dessa små King Charles! Alltså, hur söta? Ida och Svea. De ville sitta i knät mesta hela tiden och fick liksom aldrig nog av klappar. Åh - hundar ger en verkligen så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0