snow

Snart påsk

 
Kom på mig själv i gårkväll att jag tagit fel på månad.
Jag som trodde att det fortfarande var februari - och skrev hur tråkig denna månad är, här på bloggen. Märks verkligen att jag gått in i en bubbla just nu. Hur som helst - härligt att det är mars och att det närmar sig vår! Just nu räknar jag ner till vecka 12. Då har vi en undervisningsfri vecka (något logopedprogrammet har som tradition varje påsklov - tackarrr) och jag ser fram emot att pusta ut. Jag avslutar dessutom veckan med att åka på SPA! Fick det i julklapp av Marcus och hans föräldrar och i december kändes det som en EVIGHET till påsk men snart är vi där! Okej. Något annat att rapportera denna ljuvliga tisdag? Nja. Jag försöker mest bara köra ända in i kaklet utan att tänka så mycket faktiskt. Ser fram emot lördagens spektakler med inflyttningsfest och final i Melodifestivalen! Ville mest bara kika in och säga HEJ till er!'

Bild lånad HÄR ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0