snow

Undervisningsfri vecka

 
Halli hallå Bloggis!
Jag har en riktig lyxvecka! Logopedprogrammet har bestämt att varje påsklov ska vara undervisningsfritt (för att utbildare med mera ska kunna vara lediga) och det innebär att jag kan skrota runt här hemma hela veckan lång och göra allt i min egna takt! Planen är att jag ska läsa ikapp en massa text och svara på frågor som behandlar detta. Förra delkursen kände rolig och lätt att förankrad till sig själv. Annat är det med denna. Nu ska vi läsa om fysikens lagar, om ljudvågor hit och periodiska svängningar dit. Jag måste verkligen koncentrerar mig för att inte tankarna ska vandra iväg till middagsplaner, träning och helgen. Men okej. Jag pluggar till tre. Sen stänger jag kontoret för dagen. Jag ska göra avokadomackor har jag prompt bestämt - ska bli gott! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0