snow

Allvaret stundar

Jag och Marcus gick till Hembygdsparken igår

Hej sommar!
Idag bjuder Ängelholm på 26 grader, vindstilla och sol! För några år sedan suktade jag efter att få bo utomlands. Ja, tänk att nästan jämt kunna gå i klänning, packa strandväskan efter jobbet, umgås utomhus och äta middagar sent på kvällarna? Jag såg bara fördelarna! Nu är jag så tacksam för att dessa temperaturer bara når oss ett par gånger om året, haha. Ser inte alls charmen i att jobba/plugga när det är så här varmt. Jag trivs bra med våra 15 grader och moln och åker istället iväg när jag är ledig för att lapa sol i en vecka eller två. Fast nu lät jag ju äckligt negativ. Älskar förstås att det ÄNTLIGEN är SOMMAR men ja, ni fattar säkert vad jag menar. Men okej, det här blev ett riktigt sidospår. Jag tänkte mest gå in och "varna" för tysta dagar här på bloggen. Idag börjar nämligen allvaret.. hemtentan! Jag är på ett sätt inte alls sugen på att sätta mig in i den men å andra sidan vet jag att det bara är den som är "i vägen" för sommarlovet.. Så nu vill jag få den överstökad! Hoppas du kan njuta av vädret idag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0