snow

Livet


Jag har känt mig så låg idag.
Känner mig stressad - delvis över skolan men mest om allt runt omkring. Över släktingar som är sjuka och över alla som blir berörda av det. Över att rodda här hemma och fixa fint till mamma och pappa kom hem (de har varit iväg för att fira mammas födelsedag - och lyckades pricka in ihållande regn åtta dagar i sträck i Malaga). Över att det känns som att jag jourar då jag satt upp mig på tillgänglighetslistan på jobbet den här helgen. Har ringsignalen på högsta volym för att inte missa samtal men det är så stressande att inte veta om jag ska jobba heldag eller vara ledig. Ja, men det sistnämnda är en värdslig sak. Jag tycker det är mycket nu. Vill sänka mina höga prestationskrav. Vill att alla ska vara friska - och att ingen ska behöva ha så jävla ont. Nu ska jag hur som helst hålla kväll, se Måns och Petra brilijera i Eurovison Song Contest och försöka andas. Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0