snow

Malins möhippa!


600 ord kvar på hemtentan.
600 ord kvar till sommarlovet! Orkar inte bry mig om allt jag skrivit är godkänt men då är det bättre att jag får göra en komplettering i sommar än att jag ska sitta här och ha tokångest över att allt inte är 100 % bra! Men nu till något mycket roligare... Om några veckor gifter sig Malin med sin Folke och igår var det dags för möhippa! Jag var SÅ imponerad för Malin gick in i varje uppdrag och veeeerkligen bjöd på sig själv. Hon hade i uppdrag att dela ut medaljer/böteslappar, spela klarinett och fråga om människors superkrafter! Hennes drömyrke har länge varit polis så igår blev det verklighet. Malin var polis och resten av gänget tjuvar! Vi hade femkamp och åt picknick i Stadsparken, dansade streetdance på Friskis och hade en äkta tjejkväll hemma i Malins föräldrars hus hela kvällen. Hamburgare grillades, vi kunde sitta ute och när jag gick hem senare på kvällen frös jag inte ett dugg i barbent och klänning - åh, vilken bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh så fantastiskt att jag fick dela den dagen med dig! Så glad och tacksam när jag tänker tillbaka på det :):)

Svar: Vad härligt - jag blir också glad när jag tänker på dagen så kan tänka mig då hur du känner... :)
Annie

2016-06-07 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0