snow

Mamma 50 år!!


God morgon härliga måndag! Tänkte gå upp tidigt idag för att slippa plugga hela dagen (har lagt upp ett schema för all läshänvisning och på dagens agenda är det tänkt att jag ska plöja igenom 130 sidor - jo tjena!). Allt är på engelska också så det går långsamt! Men huvudsaken är att jag förstår vad jag läser, hellre det än att stressa och inte veta vad jag läst. Men nu till något mycket roligare. Det är inte en vanlig måndag utan det är min mammas 50 årsdag!! Det finns ingen människa i världen som är så bra! Hon är den snällaste (för snäll!) och gör allt för att personer i hennes omgivning ska må bra. Just nu tjatar jag så mycket på henne att hon måste sätta sig själv i första rummet men det är inte alltid så lätt när hennes egna föräldrar behöver mycket omsorg. Men idag mamma - idag är det din dag!! ♥ Tack för att du alltid får mig att känna mig trygg och älskad! Grattis på födelsedag - HURRA HURRA HURRA!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken härlig bild! Hälsa dem så gott och gratta Sanne från mig! :)

Svar: Det ska jag göra <3
Annie

2016-05-09 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0