snow

Morsdag



God morgon söndag! Jag var helt säker på att det var morsdag idag så har köpt blommor till mamma. Men så när jag lite självsäkert frågade i blomsteraffären om det var morsdag så blev jag upplyst om att det är nästa söndag. Har haft så mycket i huvudet den här veckan så tog bara förgivet (då jag har blivit bombarderad på mailen om diverse olika presenttips) att det var idag. Bättre att vara ute en vecka i förskott än att komma på det efteråt. Vad tycker ni föresten om såna här kommersiella påhitt? Jag är lite kluven. Så därför har jag bestämt mig för att ge blommor och inget mer. Hur mår ni annars idag? Jag känner mig lite låg. Orkar inte att det är hemtenta och redovisningar på tisdag. Orkar inte vara duktig. Men nu är det sista racet! Sen är det sommarlov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0