snow

Nästan sommarlov


Vilken dag!
Det har varit högsommarvärme, jag har skrivit klart och skickat in hemtentan och kvällen avslutades med en mils powerwalk med min kärlek! Älskar det här vädret - var 25 grader klockan åtta på kvällen, helt galet! Mindre härligt nu dock när man ska försöka sova, haha. Grannarna håller dessutom på att fylla poolen så blir kissnödig av det kluckande ljudet. Jaja, kan inte vara annat än lättad just nu! Har en ynka inlämning kvar (ska reflektera kort om hur terminen varit så känns inte särskilt betungande), göra en utvärdering och lämna tillbaka kurslitteratur på biblioteket - sen är det sommarlov på riktigt!! Mina förhoppningar om sommaren är att jag håller tummarna för att det soliga vädret håller i sig, att jag ska trivas på äldreboendet, att jag får massa tid för vänner och att de ljumma sommarkvällarna blir många, många! Avslutar sedan sommaren med att åka tillbaka till Parga. Ska bli så kul att visa Marcus mina favoritplatser! Men först kör vi juni och ett par veckors ledighet!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0