snow

Sfera

 
Alltså vad var det för skitlåt rent ut sagt som vann igår?
Jag var helt säker där i slutet på att Australien skulle ta hem det. Lyssnar just nu på Sound of Silence (Australiens bidrag) på hög volym. Finns det något mer härligt än att lyssna på bra musik? Jag är en sån som lyssnar sönder låtar, har den på repeat i en vecka eller två och sen är jag så trött på den att jag måste byta om den kommer upp på radion. Hur som helst - idag ska jag blogga om något mer upplyftande än döden. Jag ska prata om ytliga saker. Som Eurovision, musik och kläder! Skickade med en liten beställning till mamma och pappa. I Spanien finns nämligen en av mina favoritaffärer, Sfera. De säljer blusar till bra priser, motsvarar typ H&M i Sverige. Jag önskade mig dessa tre och den vita följde med hem. Får visa den på en dag! Nu ska vi laga hamburgare och pommes. Regnet hänger dock över Skåne idag så får se om vi vågar oss på grillen eller inte. Känns iallafall tryggt att ha pappa hemma igen om den skulle antända som den gjorde häromdagen, haha. Hoppas ni haft en härlig helg Bloggis! Jag kör sista racet de två sista veckorna som är kvar nu. Jag ska kamratgranska en rapport, skriva en terminsreflektion och läsa psykologiböcker, projektarbeta om depression och nästnästa vecka är det hemtenta som gäller - sen börjar den ljuva sommartiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0