snow

Självkritisk



Tjena tjena alla glada fredagsfirare! Jag känner mig helt vilse i dagarna och för mig hade det lika gärna kunnat vara onsdag idag! Sitter ju som ni vet och skriver på hemtentan och jag börjar bli lagom trött på det nu. Trött på att skriva, på att behöva väga ordval hit och dit och på att läsa engelska. Men mest av allt är jag trött på mig själv. För att jag inte är nöjd med det jag presterar. För att jag är kritisk till precis ALLT! Varför kan jag inte bara se det som en stor bedrift istället, att jag pluggar typ tio timmar per dag? Åh! När jag ska lära mig att vara snäll mot mig själv? Imorgon har jag iallafall bestämt mig för att belönas med en paus - till Iittala Outlet! Det är tydligen "Köpfest" i Höganäs den här helgen med 20% på även nedsatta varor... Då måste man ju passa på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0