snow

Kristi himmelfärdsdag



God morgon denna röda dag!
Jag startade dagen tidigt för att hinna plugga på förmiddagen. Sen vill jag vara ledig och njuta av det här underbara vädret! För visst är det härligt? Just nu är det så där ljusgrönt som det bara är i ett par veckor! Jag gick min vanliga runda imorse och mötte massa människor! Jag gillar det. Att se att vackert väder lockar ut människor (eller ja, kan ju även bero på att många är lediga idag, haha). Nu har jag precis gjort mig klar för födelsedagsmiddag för mamma. Vi ska äta fisksoppa med gamlingarna. Känns både fint och tungt. Fint för att vi är tillsammans. Tungt för att det kanske är sista gången vi alla är med på mammas födelsedag. Ta hand om varandra! 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0