snow

Sojabönor & mål



Hallihallå
Bloggis! Idag unnade jag mig en ledig dag. Eller ja, nästan ledig dag. Kunde inte låta bli att skriva terminsreflektionen - vill ju bara kunna lägga plugget åt sidan, men snart så! Jag startade dagen med en promenad till havet, med Träningspodden i lurarna. Sen fixade jag med ett högt tvättberg (kom på att jag ska fota två nya tröjor som jag köpt åt er, en grå och en rödorange - så typiskt mig att köpa två likadana fast i olika färger!). Sen var jag en sväng på stan med Josse och efter det hälsade jag på Adam. Vi åkte till Willys för att storhandla och jag har letat efter sojabönor i tre matbutiker utan resultat. Sen lagade jag mat (med åska och blixtrar! som sällskap!) - kyckling i créme fraiche, med curry, (lite) sojabönor, persilja och sambal olek. Nu ska jag hålla kväll. Herregud vad mycket man hinner med föresten när man är ledig! Men vet ni vad det är dags för nu? Att säga hejdå till maj och välkomna juni! Idag går förövrigt min sockerfria period ut! Fast ska jag vara helt ärlig slutade jag någon gång i början på maj. Inte för att jag ätit särskilt mycket sen dess men många bäckar små... Hur som helst - jag klarade mitt mål, att gå ner några kilo för att känna mig härligare, sundare och piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0