snow

Sommarens resmål


Hej härliga bloggen!
Helgen går alldeles för snabbt. Jag hade verkligen full rulle igår - kände mig som en riktig liten sprallegubbe, som min mormor brukar säga. Jag fixade och röjde hela förmiddagen, sen handlade jag blommor och en träningströja på Intersport på eftermiddagen. Varför ska alla träningströjor till tjejer vara så fasligt tighta? Jag blir tokig på det! På kvällen var jag hemma hos Josse, vi och några vänner hade planer på att grilla men det slutade med att vi lagade all mat inomhus istället, så slapp vi frysa. Valborg är väl ett sådant typiskt tillfälle när man tänker att det ska vara perfekt grillväder men där det oftast slutar med att man står och hackar tänderna istället just för att man har bestämt sig för att det ska vara säsong för att vara ute långt in på kvällen. Ett ställe jag däremot inte kommer frysa på är mitt och Marcus sommarresmål. Kom på att jag hållt er på halster ett par dagar. Utan min mening. Förstår att ni hunnit bygga upp otroliga spänningar över vart vi ska åka, inte sant? Det blir.... Parga - precis som jag drömt om! Jag var ju där med tjejgänget förra året så ska bli roligt att visa Marcus våra "smultronställen". Den här gången ska vi bo uppe på en liten höjd, ett stenkast från stranden och (vad jag tror) två backar för att komma till själva "centrum" - kommer bli svettigt med andra ord, haha. Åh! Längtar redan!

Den översta är lånad från Apollo
De två nedersta är från Ving

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0