snow

Stress & pizza



Jag vet inte varför min dator får spinn ibland men just nu går den på högvarv.
Jag hade inte blivit förvånad om den kollapsade helt snart, den är överhettad och det nästan bränner i fingrarna när jag trycker ner tangenterna. Fläkten låter så mycket att jag knappt kan tänka klart, haha. Det är något allvarligt fel med den helt enkelt. Hur mår ni idag då? Jag har känt mig så harmonisk med plugget hela veckan - har intalat mig själv att jag har kontroll över situationen. Men så idag har allt bara känts så stressigt och mycket. Jag känner mig förkyld, har inte haft motivation och orkar inte sätta mig in i allt. Till följd av det får jag dåligt samvete och säger till mig själv att jag är lat. Men jag ska försöka att inte vara så hård, beta av en sak i taget och etsa fast i mitt huvud att ALLT LÖSER SIG. Det gör det alltid. Ikväll ska jag släppa skolan helt - istället ska jag ägna mig åt husliga saker. Jag ska ta tag i tvättberget, vattna blommor och när jag avslutat det här inlägget ska jag laga kassler, purjolök, svamp och pasta - min favoritmiddagsrätt! Igår beställde vi pizza - hur gott är inte det? Jag valde en med räkor, sparris, färsk vitlök och mozzarella. Älskar pizzerior som hänger med i tiden - glutenfria pizzor är ingen självklarhet. Nej nu måste jag avsluta här. Är på riktigt rädd att den här makapären ska börja brinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0