snow

Tisdag utan fantasi



Hej! Hur mår ni idag? Här är allt bra. Förutom att jag har värsta bloggtorkan. Vet inte vad jag ska skriva. Tycker inte det finns så mycket att säga? Fast fy vad jag lät deppig där. Jaja, jag bara kör! Igår satt jag i uterummet och pluggade i hettan, åt glass och solade mellan varven. Så härligt så! Jag längtar dock mycket efter sommaren nu. Vill vara ledig. Eller åtminstone slippa ta hänsyn till allt som är pluggrelaterat. Det känns som att jag snart kommer lägga in sista växeln! Hur som helst, såg ni Mästarnas mästare i söndags? Det var ju final!! Jag hejade på Anders. Han verkar vara så härlig! Nu ska jag fånga den här dagen! 

Uppdatering: måste berätta om min dröm. Till den hör det att häromkvällen när jag och Adam skulle grilla så satte grillen fyr (vilket den ska göra, såklart, men det blev stora lågor och svart rök). Då vi var ensamma hemma fick vi smått panik och skrek till grannen över häcken och frågade vad vi skulle göra!? Hur som helst, drömmen handlade om att jag och min nuvarande klass var i en byggnad på min gamla skola och helt plötsligt började föreläsningssalen brinna. Jag samlade ihop alla mobiler jag kunde hitta (tänkte vara snäll och ta allas "viktigaste ägodelar") och sen rusade vi allihop till en annan byggnad. Fram tills nu är ju hela drömmen ganska rimlig. Jag menar, den är ju verklighetsförankrad men efter detta spårar den totalt. I byggnaden vi kommer till bor Lotta på Bråkmakargatan. Där är det julstämning, allt är så idylliskt - tända ljus, klädda granar och så där mysigt som det bara kan vara på julen. Men liksom - what?! Hur är det ens möjligt att drömma så konstigt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0