snow

Avkopplande lördag...

 



Tanken var att vi skulle åka till Ullared idag.
Men jag har känt mig så stressad i veckan och riktigt längtat efter en lugn helg - kan inte minnas när jag hade det senast? Så vi ställde in våra planer i hopp om att hinna andas, var hemma och få ordning på lägenheten. Fast riktigt så blev det inte. Vi har storhandlat mat, kollat på mattor (igen - ska visa så kan ni väl komma med råd?), fixat några ärenden på stan - köpte den här fina tillbringaren (suktat efter den länge men svårt det här med färgval när det finns många att välja bland - i just den här låg det en död spindel på botten så hade att göra innan vi övertygade oss själva att det var värt att ta den blå trots lite drama med att få ut spindeln, som legat där sen augusti någon gång, för ja, har kartlagt det), varit på hockeymatch, städat, haft spakväll och lagat fishtaco. En väldigt härlig lördag men kanske inte så "lugn och avstressande" som jag föreställt mig. Nu ska jag bums i säng! Imorgon väntar flytt av sista kartongerna, tvättid och kvällsjobb! Får vila nästa helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0