snow

Bachelor & yrsel



Hej tisdag - inte min favoritdag på veckan får jag villig erkänna men gillar den här veckodagen desto mer nu för tiden då tisdag betyder Bachelor, haha.
Jag är helt fast! Tycker det är så spännande! Förövrigt känns det som att teveprogrammen är en räddning för hösten. Nu när det är mörkt vid fyra, kala träd och allmänt stressigt älskar jag att ha något bra avsnitt att beta av på kvällen. Hur som helst. Har känt mig så galet yr i några dagar. Fruktansvärt obehagligt. Tänker på vad det kan bero på. Mina starkaste kandidater är öronen, stress, förkylning, lågt blodtryck och ja, sen skingrar tankarna iväg på mer allvarliga orsaker. Tror jag får kolla upp det om det inte lugnar sig. Nu ska jag äta en tidig lunch (kycklingwok med äggnudlar smakar sådär klockan halv elva) för att senare bege mig mot Lund! Hoppas ni har en fin dag och missa inte Bachelor klockan 21!!

Bilden är lånad - ja jag vet att det kanske inte behövs men känns bäst att göra rätt för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0