snow

Fredagkväll

 
Äntligen fredag - den här terminen försöker jag verkligen hålla fasta vid att ha helt lediga helger och det blir något speciellt med det.
Njuter av fredagen på ett annat sätt än jag gjorde förr när jag kompromissade och pluggade halva söndagen. Ikväll har vi haft ett par kompisar över på middag. Åh! Älskar sånt! Har längtat efter det! Känns även som att helgen förlängs när man gör något med fredagkvällen. Vi lagade kycklinggryta med sojabönor och vännerna hade med sig kanske godaste chokladtårta någonsin! Mörk choklad, tryffel och havssalt - behöver jag säga mer? Nu har vi precis diskat undan allt (det negativa med att ha flyttat, haha - vet inte hur många timmar jag diskat i veckan?). Önskar er en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0