snow

Intensiva dagar

 
Vilka dagar.. Så otroligt roliga, intensiva, spännande och omtumlande! Vi har som ni förstått flyttat hela helgen. I lördags diskade jag och mamma från 10 till 16. Helt sjukt! Jag visste ju att jag hade köpt mycket porslin men kanske inte att det skulle vara så här mycket, haha. Pappa och Adam monterade hela dagen (har köpt två stora byråer, skrivbordskivor och bockar) och Marcus och hans familj hämtade soffan på Mio och kompletterade det vi inte fick med från Ikea på fredagen. Igår fixade vi med alla kläder - och det tog också sin lilla tid. Vi flyttade sängen, lagade tacos och sov där inatt. Så sjukt konstig känsla!! Att vakna upp hemma - men ändå borta. Idag har jag haft praktik hela dagen. Är helt slut nu. Har fått vara med och auskulterat på flera patienter! På torsdag ska jag ha mina första - nervöst!! Måste avsluta nu innan datorn dör. Kommer bli lite glest med inlägg den här veckan då vi inte fått något bredband till lägenheten än. Ni får ha överseende med det! Ha det fins så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0