snow

Lägenheten är vår!



Hej!
Efter att jag hade bloggat i tisdags ringde jag hyresvärden och det visade sig att allt var klart - det var bara till att hämta nycklarna! Så jag hoppade på cykeln, åkte till deras kontor, skrev under några papper och fick nycklarna och sen höll jag mig själv på halster - inte förrän på kvällen - ville göra det tillsammans - åkte vi till lägenheten. Den var lite mindre än min bild i huvudet men SÅ fin! Det här kommer bli bra! Igår hade jag heldag i skolan så vi var där bara en liten stund på kvällen - visade våra föräldrar, mätte några väggar och killarna (låter som alla är under tolv)fick ihop tevebänken (den enda möbeln vi har hitentills, haha). Vi hade dock lite tur måste jag säga för i tisdags fick jag ett sms från Mio att soffan är levererad till deras lager - yes!! Trodde vi åtminstonne skulle få vänta en vecka på den. Så i helgen ska vi hämta den! Just nu tänkte jag fokusera tankarna på skolan en liten stund (svårare än någonsin...) och ikväll ska vi till Ekeby för att hämta soffbord, stolar och MITT (eller ja, VÅRT) RUNDA MATBORD. Vet inte i HUR många år jag väntat på detta ögonblick. Ni som läser bloggen vet ju att jag suktat efter just ett runt matbord länge, länge länge och fantiserat mig iväg hur mysigt det kommer bli. Åh!! Bilder utlovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0