snow

Wifi

 
Vill ni veta något roligt?
Vi har ÄNTLIGEN uppkoppling!! Beställde bredband samma dag som vi flyttade in men det tog tydligen flera veckor att få det inkopplat. Men nu så! Känns rent ovant att skriva på en dator igen efter två veckor utan. Men vad har hänt sen sist då? Jag har varit tre heldagar på praktiken - på Ängelholms sjukhus (skönt att för en gångs skull slippa pendla) och haft mina första patienter (gick bra men var så sjukt nervös inför det - tänk om jag skulle säga fel, göra fel, få hjärnsläpp och ja - det var många TÄNK OM). Helgen spenderade vi med att flänga runt i affärer för att köpa saker till lägenheten. Vi hade hemma fyra mattor på prov men ingen matchade soffan, haha (den är tydligen i en kall nyans och mattorna var varma/mesiga/tråkiga). Köpt skohyllor, kompletterat med saker på Ikea och sen tillbringade jag några timmar med att packa/flytta/packa upp. I söndags var gamlingarna här - fikade, visade lägenheten och umgicks i några timmar. Härlig helg - som gick alldeles för snabbt! Känns skönt att skriva till er - trots att ni inte är många till antalet får jag ändå dåligt samvete när jag inte bloggar! Så lovar att det hädanefter inte ska gå allt för lång tid mellan inläggen. Nu ska vi ta igen en massa avsnitt på webbteve - börjar med finalen av Kockarnas kamp (drömde inatt att Calle i Let's Dance vann - så sjukt märkligt). Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0