snow

Vilken matta?


Jag hade två mål med den här helgen - det var att vara hemma så mycket som möjligt och att ta det lugnt!
Det första gick väldigt bra men det andra var desto svårare. Igår hade jag en riktigt röjardag! Jag försökte hinna med allt jag legat back med i veckan - städade toaletten och köket, dammsög och dammade, fick undan de sista flyttkartongerna och gjorde fint i garderoben. Sen fixade jag med lite adventsljus också, ni ska få se! På kvällen var vi på Marcus kusins examensfest - nyutexaminerad polis! Idag ska jag försöka att det lugnt. Förutom att gå en runda på julskyltningen och kvällsjobb ska jag fundera över mattvalet. Eller ja, det där sistnämnda sa jag väl mest för att leda oss in på rätt ämne - nämligen dessa två mattor. Vi tycker ingen vi hittar är wow men dessa känns ändå fina ihop med våra svarta och vita möbler. Tänk att det ska passa till ett svart, runt soffbord och till vår beiga soffa (se nackkudde). Vilken är då finast? Kommer man tröttna på mönstret eller är kanske den bruna för tråkig? Kom gärna med lite nya tankar och idéer! En matta gör ju så mycket för ett rum!! Nu ska jag käka lunch hos mamma och pappa. Hoppas ni har en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0