snow

Äntligen helg!



Hej blåst och hej lördag!
Ja, idag är det fullkomligt storm ute! Jag tänkte därför hålla mig inomhus hela dagen. Den här lördagen tänkte jag nämligen ägna mig åt städning, plockning, röjning, lite packning och ja, ni fattar. Ska även packa ner alla sommarskor och ta fram mina kängor. Man kan kanske inte tro det men har sett fram emot att få städa, haha. När man pluggar och sitter still hela veckan är det otroligt befriande att få jobba med kroppen, slippa tänka på meningsformuleringar och istället få "göra utan att tänka". Förutom att städa tänkte jag kika på några inredningsdetaljer på stan, om jag vågar mig ut vill säga. Som ni vet är min hjärna så inställd på inredning just nu. Den är väldigt selektiv så direkt jag ser ett snyggt klädesplagg eller något som kostar pengar men som inte ingår i kategorin "möbler och heminredning" så försvinner tanken lika snabbt som den kom. Men okej. För att koppla text till bild så får jag ju berätta vart jag spenderade fredagkvällen - här, på nyöppnade Elgiganten! Det bjöds på gratis glass som Marcus lockades till, som ni ser. Han ångrade sig dock ganska snabbt när han kom ut och påmindes att det är höst och ja, storm! Jag kikade på en dator då denna dånar som en dammsugare. Men tycker det är så fruktansvärt dyrt och sen ingår den ju inte i rätt kategori så det prioriteras inte. Nu får det vara slutbloggat för stunden - önskar er alla en riktigt härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0