snow

Auskultation & falafel

Jag undgick regnet - kan man knappt tro när man ser den här mörka himlen

Tjena tjena!
Kan inte lova att det här blir sammanhängande för har prick på hela eftermiddagen suttit med näsan intryckt i dataskärmen. Jag har skrivit en auskultationsrapport då jag under förmiddagen auskulterade hos en logoped inom barnhabilitering (det innefattar barn i åldrarna 0-18 år med ett varaktigt funktionshinder - fick googla innan jag gick dit, haha). Att skriva rapporten är inte vidare jobbigt men när det kommer krav på att man måste referera till en vetenskaplig artikel blir det genast lite besvärligt, haha. Men nu är jag klar! Tog en paus vid tre för att gå en promenad (bilden - måste ju förklara så att jag inte behöver leta efter en mer passande bild: lyssnade på Säker Stil - blir så glad av den) men ville sen få ner allt jag tänkte på från auskultationen så snabbt som möjligt vilket resulterade i att jag sitter här i mina lagom fräscha träningskläder. Mamma skämde bort mig (som alla andra dagar) med god mat! Hon testade det här receptet från Leila(som-blivit-nyttig)bakar. Det var faktiskt premiär för falafel för min del! Mitt betyg: mycket gott! Nej, dags att duscha och dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0