snow

Fix inför flytten

 


Tjena tjena!
Kvällen har jag ägnat åt att plugga inför morgondagens tenta (har hestläst det sista - gillar förövrigt inte dagen före tenta för känner aldrig att jag "pluggat färdigt" utan kan komma på saker som jag vill kolla upp från det att jag vaknar till att jag lägger mig) och läst om hemförsäkringar. Jag har märkt att det finns många fördelar med att vara student när det gäller förmånliga priser till just hemförsäkring och bredbandsavtal! Ja, det är verkligen mycket man ska tänka på inför en flytt. Men det mesta är roligt och sånt som jag har längtat efter - som att köpa möbler. I veckan beställde vi en matgrupp och soffbord och det bästa av allt - min dröm om ett runt matbord kommer bli sann!! Så nöjd! Men det jag har kärat ner mig i mest hitentills är faktiskt soffbordet (runt och svart där träslaget syns igenom) och den här jättecoola prynadsälgen! Han stod i affären och skrek efter mig. Han luktar dock sjukt mycket så kommer få stå i vardagsrummet, haha (han är gjord på återvunnet trä så tänker mig att det är behandlat med något starkt medel). I helgen ska vi som sagt till Ikea och välja sängar! När vi gjort det är allt klappat och klart för vad vi tänkt köpa! Soffan är beställd sen några veckor tillbaka, beställningsvarorna har vi skickat efter och resten kommer vi köpa på Ikea när vi fått lägenheten. Det börjar arta sig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh vad kul det låter att fixa all inredning och planera! :D och så kul att det blev ett runt matbord! Ser fram emot att se hur det blir när ni möblerat ;)

2016-10-06 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0