snow

Hej på er!


Hej hallå!
Alldeles för glest mellan inläggen - jag vet! Jag har försökt "jobba undan" saker i veckan och inte riktigt känt för att blogga heller så då har det blivit att jag stått över! Har känts lite konstigt då det här blir typ sista veckan hemma. Jag som har bott här i hela mitt 23 åriga liv står helt plötsligt inför förändringar. Är ju inte så förtjust i det. Förändringar. Men har verkligen en bra magkänsla - så den går jag efter! På tisdag får vi nycklarna!! Så pirrig! Det första vi ska göra är att montera tevebänken och åka dit med lite flyttlådor. Sen blir det turer till i Ikea och olika möbleraffärer nästa helg. Men nu är vi här och nu. Ska föna till håret - sen väntar en hederlig tjejkväll. Jag och ett par kompisar ska laga kräftsoppa och pimpla vin! Glad lördag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0