snow

Julmusik


Hej gråa tisdag!
Tycker att tisdagar är den absolut sämsta dagen på veckan och jag ska låta riktigt bitter. När vädret då är som idag - disigt, grått och smått, smått regn - höjer inte det känslan direkt! Men måste ändå säga att jag haft en bra dag! Startade nämligen dagen med en långpromenad med Elina. Åkte sedan till Lund för att spendera eftermiddagen med oralmotoriska störningar. Nu är jag på tåget igen och lyssnar på inget mindre än julmusik. Gah! Vet att jag är smått galen som redan börjat men kan inte hejda mig! Det här grå vädret blir nästan mysigt med julmusik i öronen. Hör ni hur positiv jag är till höstrusket? Får tacka mamma som lärt mig att julmusik är mer än OK fr.o.m. den första oktober! Hur som helst, idag får ni en nytagen bild från Unversitetsbiblioteket - älskar färgskiftningarna! Är framme i Ängelholm vilken minut som helst så bäst att runda av. Ska hem till hemmagjorda hamburgare och Bachelor! Tittar ni? Förstår inte hur man kan ställa upp i ett sånt program och outa sig själv på den där sättet (killen alltså) och förstår heller inte hur man väljer att dejta en kille som har 29 andra (vissa helt besatta) tjejer efter sig. Men jag tycker det är riktigt bra teveunderhållning så är glad att alla inte är som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0