snow

På tåget



Hej hallå!
Nu sitter jag på tåget igen - det är nu jag får passa på att skriva till er! Någon i närheten måste ha på sig en parfym som jag associerar med fest - blir riktigt sugen på att dra ut när jag känner doften (eller lukten eller vad vi ska kalla den - tycker nämligen inte att den luktar särskilt gott men det hör kanske inte saken till?). Som ni kanske märker är jag rätt trött idag. Vi har haft föreläsning 9-16 och hela förmiddagen körde vi i ett race då föreläsaren hade svårt för tidsupplägg. Upplever för övrigt att detta är ett återkommande problem - många utbildare (forskare eller liknande) är, såklart, otroligt engagerade i sitt ämne och vill lära oss ALLT under få timmar och ja, det går sällan ihop! Men okej. Försöker hålla fokus en liten stund till. Läser i den här tjocka men väldigt bra boken - samtidigt som jag lyssnar på julmusik - bästa låten just nu: Welcome to our world med Amy Grant! Måste publicera inlägget innan Kattarp för där försvinner uppkopplingen! Ladda upp för Bonde söker fru så hörs vi snart! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0