snow

Prioriterar min tid

 
Alltså mitt ånglok till dator.
Jag hinner knappt sätta igång den innan fläkten går upp i högvarv. Vet att jag borde köpa en ny innan den här brinner upp men har varken intresse för att leta och jämföra eller är särskilt sugen på att lägga många tusenlappar på det. Så jag skjuter upp det lite till. Men okej - hur mår ni idag? Det är lördag, hösten har gjort entré på allvar och jag har gjort något revolutionerande. Har bestämt mig för att ha en ledig helg, trots att en tentan hägrar på fredag. Det är verkligen inte likt mig. Nu borde jag haft smått panik då vi inte fått någon tid till att läsa inför tentan. Jag borde suttit hela helgen och försökt banka in allt i huvudet. Men jag har bestämt mig för att inte stressa upp mig i onödan. Jag har ju för fan gått upp i ottan hela veckan och pluggat till sent på kvällen. Räcker inte det så är det ju något fel på upplägget. Inte på mig. Ja, ni hör - den här terminen är annorlunda. Jag gör vad jag kan men skolan ska inte få inkräkta på min lediga tid. Så var det med det! Idag ska jag därför gå en långpromenad med Elina, gå på fashionshow med Ebba och ikväll ska jag och Marcus till ett par kompisar i Helsingborg. En bra lördag tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0