snow

Rusk & te

Dessa kommer slitas med hälsan i höst

Vilken kall och höstig måndag det här har varit!
Om inte det vore för det eviga mörket så hade jag gillat hösten! Det är ganska skönt att slippa vara varm i tid och otid och inte behöva ha ständigt dåligt samvete för att jag inte är ute när solen kikar fram/har massa aktiviteter inplanerade när vädret är som bäst. Nu tillåts vi att vara inomhus på ett helt annat sätt och ha oplanerade dagen. Det sistnämnda får jag dock jobba på, haha. Idag har jag förutom gått en kall promenad med Wahlgren & Wistam pluggat som en tok inför morgondagens PBL (vi är en grupp på nio personer som besvarar frågor - den här veckan om grammatisk utveckling). När jag kom hem från promenaden har jag stoppat undan sommarjackorna och checkat av min to-do-list som jag gjorde i morse. Har säkert sagt det förr men säger det igen - ääälskar listor! Hade jag inte haft mina listor hade jag omöjligt kunna känna ett lugn. Nu plingade Marcus på dörren - vi ska ut i ruskvädret och sen väntar te. Det är vår nya grej. Kvällspromenad och te. Glad måndag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0