snow

Torsdag!


Halli hallå!
Redan torsdag - vad hände med veckan? Jag har varit i skolan tisdag och onsdag och trots att det är sjukt långa dagar (hemifrån 8:30-18:30) så försvinner tiden, helt galet! Idag har jag en hemma-plugg-dag. Rätt skönt det med - att kunna ta sovmorgon, hasa runt i sköna kläder och vara allmänt osocial. Tänkte beta av en färdighetsträning som det så fint heter. Vi ska lyssna på inspelade ljudklipp med barn som har uttalsproblematik och försöka förklara vad barnet kan och sedan systematisera vilka förenklningar de gör. Rätt spännande men just nu känner jag bara för att vara ledig och släppa allt vad skola heter. Jaja. Vet ni vad jag och Marcus gjorde igår? Vi storhandlade mat!! Hade en rabattkupong som löper ut på fredag så passade på att köpa torrvaror och lite köksredskap! Ställer allt i ett rum i källaren som blir svårare att ta sig in i för varje dag som går, haha. Det närmar sig alltså! Nej, nu är det dags att kicka igång dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0