snow

Trollskog

 
Åh!
Helg! Älskar helg! Men det är jag nog inte ensam om va? Har alltid tänkt att jag ska ha ett måndag-till-fredag-jobb när jag bli stor för vill liksom inte gå miste om den där magiska känslan jag får på fredagkvällen. Hur som helst, jag har fått två nya favoritlåtar under helgen. I fredags sjöng Rebecka i Idol (hon MÅSTE vinna) Breathe och jag tycker den är så mäktig! Igår såg vi som ni vet Så mycket bättre och Jills tolkning var fin! Passar på att lyssna på den när jag rensar mina lådor. Alltså vad gör man med alla sladdar till gamla kameror och MP3-spelare? Det är väl bara till att sortera och slänga? Innan jag påbörjade städningen här var jag och Marcus på promenad. Vi ville "vidga våra vyer" så åkte till... Vejbystrand! Passade på att ta en bild till bloggen (posar lite väl mycket kanske) och gick inför det här med rosa månad helhjärtat kan man säga. Hade fått för oss att det ska finnas en hyfsat stor "trollskog" där men vi gick igenom den på sju minuter. Så det blev en promenad längst havet istället. Åh! Helg! Kommer säkert låta klyschigt nu men är tacksam för det jag har. För min familj, för mina vänner, Marcus, vår framtid... Ibland stressar jag för mycket och hinner inte tänka eller stanna upp. Men så när jag väl gör det blir jag medveten över allt jag har. Känner att det här inte var likt mig att skriva men ja, ville få sagt det. Glad söndag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Fina du! :)

2016-10-23 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0