snow

Breaking news!


Hej och förlåt för min dåliga uppdatering! Helgen har verkligen gått i ett och jag har tänkt sätta mig vid datorn och skriva några rader men det har bara inte blivit så. Men nu är jag tillbaka! Har spenderat både lördagen och söndagen i möbelaffärer. Kan ni gissa varför? Jo - nu har jag och Marcus ÄNTLIGEN fått ett hyreskontrakt!! Under sommaren har vi tittat på flera lägenheter. Ett par kändes en aning för trånga - svårt att föreställa sig när man bara har en ritning och där var någon som jag verkligen, verkligen ville ha men vi hade inte tillräckligt många poäng så den gick till någon annan. Men påväg till Grekland ringer en hyresförvaltning och säger att det finns en lägenhet ledig på 55 kvadrat så när vi kom hem från semestern gick vi på "visning" och magkänslan sa JA, JA, JA! Så nu är allt klappat och klart - den första november är inflyttning och det är så blandade känslor. Jag är både förväntansfull, sentimental och lycklig!! Det här ska bli så roligt! Så igår var jag och MarcusIkea, Trademax, Mio och Cervera. Vi har börjat kika på möbler, funderat på färgval och stil och ja, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0