snow

En mycket bättre dag


Jag kan gladerligen tala om att den här dagen har varit tusen gånger bättre än gårdagen!
Men det var faktiskt inte så svårt att slå, haha. Jag ha pluggat som en gnu och verkligen försökt reda ut det ena och det tredje. På måndag har vi PBL som står för problembaserat lärande (vilket innebär att vi samlas i en grupp och diskuterar frågor som var och en har besvarat) så nu har jag läst i olika böcker och samlat mina svar i ett worddokument. Läget är med andra ord under kontroll. Fan vad jag älskar det! Kontroll. Det innebär också att jag förhoppningsvis kan ha en pluggfri helg. Så nu tänkte jag hålla kväll. Ska se Leila Bakar (eller ja - Leilas superfood) men innan dess ska jag ta en dusch och måla naglarna! När man är stressad och allmänt nere tror jag verkligen på det här med att preppa sig ytligt. Ser jag att naglarna är välmålade och håret är välfriserat (låter som jag lever på 50-talet) så mår min stressiga och stökiga hjärna mycket bättre. Nu säger jag GLAD torsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0