snow

Fredagspepp


Hej ljuva fredag!
Jag försöker pigga upp mig själv genom att luras och låtsas att jag är på solskenshumör och är fredagspepp. Men så är inte fallet. Hade feberfrossa fram till två inatt. Kan inte minnas när jag hade det sist. Men jag hackade bokstavligt talat tänderna (packade på mig massa kläder och värmde vetekudden så att den nästan brände i huden) för att i nästa sekund vara så varm att jag fick byta ut täcket till ett påslakan och inte förstå hur jag i allsindar (roligt ord) kunde frysa så mycket för bara en liten stund sedan. Jaja, jag har ägnat hela dagen åt att plugga inför tentan på måndag (vi ska ha en flersvarstenta, som i en tipspromenad, så behöver ju kunna lite om mycket - men känns som att den är svår att plugga till och känns mer som ett test på ens allmänkunskap, och i ärlighetens namn känner jag mig inte särskilt allmänbildad så kan bli spännande hur det här ska ). Så nu lägger jag ner inmatandet av utvecklingsperioder och infektioner och vaccinationer och hörselskador och genetik och neuromuskulära sjukdomar (googla det - verkar vara mardrömsdiagnoser hela högen - många gånger är man fullt klar i huvudet men kan inte röra en fena) och det ena och det femte för idag. Tänkte samla kraft i helgen - har bokat av flera roliga saker, buhu! Men viktigt att lyssna på sin kropp. Nej hä. Dags att gå ut på en ny luktpromenad så jag säger TREVLIG HELG! Känn peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0