snow

I inredningstankar

 
Hej hallå Bloggis!
Det är lördag och det är äntligen en helg fri från plugg! Blir så knasigt när man har tenta på en måndag - gick omöjligt att slappna av förra helgen! Men har iallafall fått reda på att jag klarade tentan. Examinatorn hade rättat snabbt så i tisdags fick vi resultatet. Skönt att slippa noja sig över och analysera vilken frågor man svarat rätt och fel på. Kan bli knäpp på sånt. Men just nu konkurreras pluggtankar ut av inredning, möbelinköp och färgval. Jag och Marcus har nämligen besökt Mio och Ikea två gånger de senaste dagarna - i onsdags kikade vi på soffor och valde mellan två olika modeller. Så igår fick vi bestämma oss och sen var det här med att välja i vilken nyans den ska gå i. Det finns ju, tyvärr, inte en beige färg utan antingen går den mot det vita eller det bruna. Det är mycket man ska tänka på! Vi valde en som var lite melerad - känns som att det blir lätt att matcha med olika träslag och matta och så! Den här dagen har också gått i inredningens tecken. Men hittade inget som föll mig i smaken. Passade istället på att fixa några ärenden på stan och nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll ska jag och Marcus till Lund! Först ska vi gå en promenad och jag tänkte visa vart jag huserar om dagarna och sen ska vi hem till Malin och Folke. Ska bli så roligt att träffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0