snow

Ingen tentastress

 
Vem kom på idéen att lägga en tenta på en måndag?
Himla dumt gjort! Jag mår som ni hör lite bättre idag och har därmed tid och energi att tänka på annat än snoriga näsor och citronvatten. Hostan är dock kvar och efter minsta ansträngning är jag alldeles trött och konstigt varm. Förmiddagen har iallafall spenderats på Förslövs loppis (kan visa mina fynd om ni vill?) och trädgårdshandlen där intill. Köpte adventsljusfat för 70% - gäller att vara ute i god tid! Just nu sitter jag en stund med näsan i anteckningsboken på altanen. Vädret är alldeles ljuvligt så försöker få två flugor i en smäll, förena nytta med nöje som det så fiffigt heter. Men som ni vet är mitt ENDA mål den här terminen att inte stressa upp mig i onödan inför tentor och inlämningar - så det tänker jag inte göra den här gången. Jag vet att jag inte behöver kunna alla detaljer och utsvävningar på diagnoser och skit. Ska läsa igenom mina anteckningar en till gång imorgon - sen får det va nock! Jag har ju helg för böveln!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi vill se fynden!😊

2016-09-10 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0