snow

Lördagmorgon

Matildas otroliga blick beror på den varma chokladen med marshmellows på toppen!

Den här morgonen gick i en riktig Annie-anda.
Det innebär att jag sover ut till klockan nio, äter en hyfsat snabb frukost (jag är rätt konstig där - vill äta mycket och länge på vardagarna, hinna läsa tidningen och dricka te men sen på helgerna äter jag något snabbt för att jag vill att dagen ska börja, haha) och nu har jag precis städat mitt rum. Det kan nog vara en av de sista gångerna som det händer. Om lite drygt en månad flyttar ju vi. Det känns så spännande och jag ser jättemycket fram emot det men det är också ganska konstigt. Det rör upp (nja, så heter det inte) en massa känslor. Tror det är därför jag känner mig extra stressad just nu. Hur som helst - nu ska jag cykla till stan och möta upp Marcus. Vi ska kolla på teve som är till kampanj och köpa underlakan, himla rolig shoppingtur hehe. Ikväll ska jag hem till Matilda - som fyller år idag! Grattis!! Jag brukar jämföra Matildas personlighet med Cindys - snällare person får man leta efter! Vi ska fira henne med tjejkväll och vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0