snow

Luktpromenad

 
Hej hallå från sjukstugan!
Förkyld. Kom som en blixt från en klar himmel. Vaknade upp igår med värkande hals. Borde inte åkt till skolan för kunde knappt svälja (ni vet när varje sväljning kittlar så mycket att man tror man ska få en hostattack?) men envis och kontrollfreak som jag är var jag ju bara TVUNGEN att åka till Lund. Det var dock fruktansvärt att sitta i en tyst föreläsningssal i tre timmar och tugga halstablett efter halstablett för att överhuvutaget klara av det. Och att åka tåg sen. Hemskt när det är fullproppat med människor och det enda man vill är att vara SJÄLV, instängd i ett rum där ingen ser/hör en, haha. Så idag skulle det varit heldag och jag kände verkligen att det var dags att lyssna på kroppen. Så här sitter jag - med lock för öronen, rivjärn i halsen och ont i alla leder. Har bestämt att jag ska plugga fram till tre. Sen ska jag gå min luktrunda (när Cindy levde och jag var sjuk gick vi alltid en kort promenad på kanske en kilometer. Jättesakta. Hon fick stanna och lukta hur länge som helst, på allt hon kände för - därav namnet). Men alltså hur uppiggande var det här inlägget då? Jaja, får annars bara dåligt samvete för att jag inte skrivit något så bäst att låta detta publiceras. Hoppas ni har en roligare torsdag än jag! Hej!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Jag är också förkyld!!!! :( näsan rinner hela tiden och nyser gör jag också flera gånger om dagen. Vi får hoppas att det går snart över!!

2016-09-08 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0