snow

Lund & byrå

Hallå söndag och första höstdagen 2016! Ja, idag är det sannerligen blåsigt och tyvärr inget klänningväder. Det är nog slut med det nu. Igår var det hur som helst en riktigt fin septemberdag. Jag hade ont i huvudet i stort sett hela dagen och det kan, så här i efterhand - kom på jag, ha berott på väderförändringen. Jag och Marcus var som sagt i Lund. Vi åkte dit redan på eftermiddagen så vi hann strosa omkring innan vi skulle på middag. Det var fullt med människor överallt då Lund hade något som hette Kulturnatten. Tält var uppställda med experimentstationer för barn, det grillades korv och var meterlånga köer till någon lasershow. Det var dansuppvisningar och på de olika torgen spelades musik. Kul när det arrangeras saker! Var så härligt också att äntligen träffa Malin och Folke - de bodde så fint och rymligt (nästan dubbelt så stor jämfört med vår lägenhet, haha) på en ovanvåning i ett bostadshus precis utanför stan. Vi åt god torsk och gjorde fruktsallad och timmarna flög iväg.


Idag har jag gjort ett litet ryck bland mina pappershögar. Ni vet när man samlar på sig i veckor med massa post, reklam, kvitton och dylikt som man inte orkar rensa och det läggs på hög. Sånt har jag pysslat med. Lagom roligt. Nu ska jag slå in en present, packa ner glas och lite annat smått och gott som vi köpt på Ikea och sen ska jag fråga er om råd. Vi tänkte köpa en byrå som man kan bygga på säkert tjugo olika vis. Från början hade vi planer på att bygga den på höjden men sen insåg vi att det inte känns så mysigt. Så nu har vi bantat ner önskemålen till tre alternativ. Vilken är då snyggast? Den mellersta är en aning kortare än de andra två så kanske att vi måste ta den för att anpassa till lägenhetens mått. Men om vi kan välja fritt hade vi gärna haft någon av de andra. Dags att tycka till, Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

1:an eller 3:an skulle jag köra på 😘

Svar: Håller med - de är snyggast!
Annie

2016-09-18 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0