snow

Mitt hem

Är superillegal och lägger upp ett virrvarr från olika konton - men denna stil är jag är ute efter

Hej kära Bloggis!
Idag är det söndag och jag mår ännu lite bättre från förkylningen! Hurra! Har varit lite nojig i helgen att jag delvis inte ska orka med att skriva tenta men framför allt att min hosta ska störa alla andra kursare, haha. Mängderna med honungsvatten måste ha gjort susen! Har precis läst igenom föreläsningsmaterialet och nu släpper jag pluggandet! Tänkte nämligen göra något mycket roligare - nämligen åka till två möbelaffärer, min och Marcus nya söndagsaktivitet! Idag ska vi beta av Jysk och Ekeby Möbelaffär. Vi har hittat det mesta på Mio och Ikea men är fortfarande på jakt efter en matgrupp (runt matbord förstås) och ett soffbord. Vill helst få in både svarta, vita och träinslag i lägenheten så försöker bilda mig en uppfattning och möblera rummet i mitt huvudet. Det är dock lättare sagt än gjort. En kväll tittade jag på diverse olika bilder på Instagram och föreställde mig hur det det ena bordet/lampan/soffan/sängstommen/mattan/tevebänk/tavlor/textiler efter den andra skulle se ut hos oss. Var helt snurrig när jag skulle lägga mig och kunde inte somna på flera timmar, haha. Ska även fota loppisfynden Anonym, så ni får se mina fina inköp!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Anonym tackar 😌

2016-09-11 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0