snow

Internationella matmarknaden

 
Glad påsk på er! Här smattrar regnet mot rutorna, känns inte alls något vidare påskigt. Men igår var det sol och jag försökte verkligen vara ute så mycket som möjligt. Jag gick min sedvanliga promenad med Säkerstil-podden i lurarna, övertalade en kompis att följa med och se när Marcus spelade match och på kvällen grillade vi hemma hos mamma och pappa. Mysig långfredag! Den här dagen startade vi med att gå en runda på stan. Vi köpte en stormlykta (eller det ser snarare ut som en fyr) som vi ska ha i sovrummet med endless light i (har köpt en sort som ser sjukt verlighetstrogna ut). Ska ta kort en kväll så ni får se ljuset. Vi var även en runda på Internationella matmarknaden (som varit i stan i tre dagar - och jag har lyckats pricka in ett besök varje dag) där vi köpte lunch (paella med kyckling - mums) och oliver och paprikor med olika fyllningar för 230 kronor. Så galet dyrt! Men vi tog alla mynt vi hade hemma och betalade med dem (vi var måttligt populära hehe). Nu önskar jag er en riktigt härlig påsk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0