snow

Nya skor

 

Jag har ju beklagat mig här inne över hur fruktansvärt dyrt det är med löparskor nu för tiden - alltså, hör ju själv att jag låter som en bitter 80åring som är trött på livet.
Men ni håller säkert med. Så GISSA hur glad jag blev när alla skor var nedsatta med 30% i helgen. Så glad att jag inte kunde motstå att köpa två par. Ett par till att jogga och gå långa promenader i och ett par att ha till vardags. Föreställer mig att de svart/grå ska kunna matchas till en klänning i sommar. I affären övertalades jag även att köpa ett par skoinlägg (tycker alla butiker säger så olika om neutral/pronation när det kommer till löpsteget så tillslut visste jag varken ut eller in. Men det känns som att ett par inlägg som formar sig efter foten inte kan bli fel iallafall - ja, ilandsproblem så det bara sjunger om det). Nöjd är jag iallafall! Nya skor är inhandlande och födelsedagspengarna förvann lika snabbt som de kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0