snow

Spelkväll & söndag

 
Jag tänkte göra något som är ovanligt nu för tiden - nämligen att slänga iväg ett blogginlägg under helgen! Så, HEJ! Hur mår ni? Har ni en bra helg? Jag lyssnar på hög musik och är nästan lite yr i huvudet efter att ha laddat över tusentals bilder från mobilen till datorn - och därefter raderat, raderat och åter raderat för att inte fylla hela minnet med kort. Det kan ju vara bra att ha lite plats över till saker, om än inte lika viktiga som bilder på lägenheten (för ja, av de foton som jag tagit de senaste fyra månaderna består åtminstonne 70% av bilder på lägenheten, haha), som dokument från föresläsningar och dylikt. På tal om skolan känns det verkligen som vi börjar gå in på slutspurten nu - skönt!! Under påsken har vi undervisningsfri vecka dessutom vilket ska bli härligt!! Men än är det helgen vecka 13 - så vad har hänt? Igår var vi en sväng i Höganäs - Lager 157, Iittala Outlet och Sportware. På kvällen fick vi gäster i inga mindre än Malin och Folke! Vi åt kyckling och spelade spel, gillar spelkvällar! Det kan sällan bli fel! Idag har jag umgåtts med pollenfröer genom en promenad vid ån (ja, måste ju koppla bilderna till inlägget) och strax ska jag bege till äldreboendet! Njut av söndagen Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0