snow

Veckans bästa

 
Idag har jag riktigt flyt! Dels var jag hos Folktandvården idag och mina tänder mår prima! Alltså: Det gör mig så glad! Jag hade inte ens tendenser till hål!! Och jag slapp röntga tänderna - hatar det, känns som man inte kan svälja! Fick även veta att störst risk att få hål är mellan 12-17 års ålder. Tandhygenisten menade att om man inte haft något vid 24 så ska det mycket till för att man ska få det i framtiden - jag kan bara hålla tummarna! En annan - kanske ännu roligare nyhet - var det här (se bilden)!! Jag la upp den här bilden på Instagram häromdagen och hashtaggade "hallåängelholm" (en lokaltidning) och vann!! Hur sjukt är inte det? Innan jag upptäckt detta ringde en dam till mig och frågade om jag var fotograf ( ja! - svarade jag) och om hon fick låna min bild som hon sett i tidningen (jag fattade ju nada) och använda den som marknadsföring i sitt företag. Så kul!! Som tack ska jag få göra en helkroppsscanning (vet inte om jag blir lurad nu - hon försöker kanske dra in mig i något skumt) på hennes hälsocenter. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla häftigt med bilden, den är verkligen helt fantastisk! Grattis igen! :D

2017-04-13 @ 01:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0