snow

Äntligen semester

 
Hej alla glada! Tänk att det är en hel vecka sen sist jag öppnade datorn! Tror att jag har varit så fruktansvärt trött på att sitta vid datorn överlag då det är det enda jag gör när jag pluggar. Jag har haft min tuffa period, jobbade nio (inte åtta som jag skrev - rätt ska vara rätt hehe) dagar i sträck. Och idag går jag äntligen på semester - kan knappt förstå det själv! Har faktiskt sagt till äldreboendet att jag vill vara ledig resten av augusti så nu känner jag mig ledig på riktigt. Jag blir så stressad annars när jobbet ringer och känner mig alltid skyldig att åtminstonne svara och då blir jag aldrig helt ledig. Men nu så!! Underbart! De kommande veckorna ska jag bara försöka koppla av och logga ut från Facebook och Instagram (typ iallafall, har ju en tendens att gå in i appen på automatik men tror verkligen att jag skulle må bra av att stänga ner det helt för en stund). Jag har ju, som ni vet, raderat min "semesterlista" och ska inte känna stress över att jag inte hinner träffa alla jag vill. Men det är verkligen lättare sagt än gjort. Ikväll ska jag inleda semestern med att dricka vin med några vänner, det ska bli mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0